УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
32000, Хмельницька область, м.Городок, вул. Шевченка, 48, тел/факс 3-14-46
код 02886976
Наказ
18 січня 2017р. м. Городок № 3-04
Про затвердження Переліку службової інформації, якій надається гриф обмеження доступу «Для службового користування», списку осіб, які мають доступ до службової інформації та комісії з питань перевірки наявності документів з грифом "Для службового користування"
Відповідно до наказу Державної судової адміністрації України від 23.10.2012 року № 138 «Про затвердження Типового переліку відомостей, що становлять службову інформацію та які можуть міститися в документах з організації діяльності суду», «Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в Городоцькому районному суді Хмельницької області», затвердженої наказом голови суду від 16.01.2017 року № 1-04, з метою вдосконалення діяльності з ведення роботи щодо доступу до інформації в органах судової влади, керуючись ст. 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»,-
Наказую:
1. Затвердити Перелік документів, що становлять службову інформацію, якій надається гриф обмеження доступу «Для службового користування» в Городоцькому районному суді Хмельницької області (додаток 1).
2. Затвердити список працівників Городоцького районного суду Хмельницької області, які мають доступ до роботи з відомостями що становлять службову інформацію, в тому числі з відмітками "Літер "М", "Літер "СІ" та які можуть міститися в документах суду, відповідно до своїх повноважень та функціональних обов’язків (додаток 2).
3. Встановити, що особи, які в подальшому будуть зараховані до штату суду на наступні посади: голови суду, судді, керівника апарату, заступника керівника апарату, помічника голови суду, помічника судді, головного спеціаліста, старшого секретаря суду, секретаря суду, секретаря судових засідань, секретар-друкарки, автоматично допускаються до роботи з документами, які можуть містити відомості, що становлять службову інформацію з ознайомленням під підпис з цим наказом та Інструкцією про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в Городоцькому районному суді Хмельницької області.
4. Затвердити комісію з питань проведення перевірки наявності документів з грифом "Для службового користування" (додаток 3). Зобов’язати дану комісію здійснювати щорічно до 01 лютого перевірку наявності печаток і штампів суду, документів з грифом «Для службового користування».
5. Призначити старшого секретаря Городоцького районного суду Хмельницької області Льорис-Старушко Ірину Станіславівну відповідальною особою за ведення обліку, зберігання, розмноження та використання документів з грифом обмеження «Для службового користування».
6. Контроль за виконанням цього наказу та за дотриманням вимог Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в Городоцькому районному суді Хмельницької області, затвердженої наказом голови суду від 16 січня 2017 року №1-04, покласти на керівника апарату Небісь В.А.
7. Наказ голови Городоцького районного суду Хмельницької області в редакції від 02 червня 2015 року №12-04 «Про затвердження Переліку службової інформації, якій надається гриф обмеження доступу «Для службового користування», списку осіб, які мають доступ до службової інформації та експертної комісії вважати таким, що втратив чинність з 18 січня 2017 року.
Голова
Городоцького районного суду Ю. Сакенов
Ознайомлені:
Шинкоренко С.В.___________
Москаленко І.В. ___________
Федорук І.М. ___________
Зборовська О.А. ___________
Небісь В.А. ___________
Білоножко Н.Ю. ___________
Островська Л.Л. ___________
Ратушняк Л.В. ___________
Жолобайло О.В.___________
Стебло Л.В. ___________
Льори-Старушко І.С. ___________
Терещук Н.А.___________
Романюк В.В. ___________
Жиловська Т.В. ___________
Водяна І.М. ___________
Олійник В.Є. ___________
Вільчинський О.В. ___________